ANGIELSKI W RADIOWEJ KOMUNIKACJI MORSKIEJ
  • New
39,00 zł
Boat Monitor 50 + 1 rok subskrypcji globalnejBoat Monitor 50
  • New
3 868,97 zł
      J1708 Engine Gateway
      J1708 Engine Gateway
      J1708 Engine Gateway
      J1708 Engine Gateway
      J1708 Engine Gateway
      J1708 Engine Gateway

      J1708 Engine Gateway

      Opinia(0)
      1 521,68 zł
      Brutto

      Interfejs NMEA2000 do silników zgodnych ze standardem  J1708. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów.

      Produkt chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji przed zamówieniem.

      Ilość
      100% bezpieczne płatności
      Write your review

      Size Chart Content

      • Polityka prywatnościPolityka prywatności - Przeczytaj naszą politykę prywatności
      • DostawaDostawa - Przeczytaj warunki dostawy
      • ZwrotyZwroty - Przeczytaj warunki zwrotu towaru

      Interfejs obsługuje dwa protokoły zgodne z J1708: 

      • standardowy J1587 używany przez wielu producentów (Detroit Diesel, itp.) 
      • własny protokół Volvo Penta używany w silnikach z EDC I (KAD 44, KAD 300, TAMD73..75), także zgodny z EDC II (np. D12C-A MP).

      Cechy:

      • jedyne na rynku urządzenie wspierające protokół Volvo Penta KAD
      • możliwość definiowania alertów dla wysokich obrotów, 
      • user alert settings for high revolutions, ciśnienia doładowania, temperatury silnika, niskiego ciśnienia oleju, niskiego napięcia akumulatora
      • łatwa konfiguracja przy pomocy pliku tekstowego na karcie MicroSD
      • możliwość rejestracji danych na karcie
      • wysokonapięciowa izolacja galwaniczna między silnikiem i siecią NMEA2000
      • darmowe oprogramowanie diagnostyczne dla Microsoft Windows, Mac OS X i Linux
      • możliwość monitorowania jednego silnika i przekładni, 2 akumulatorów i 2 zbiorników paliwa 

      Podłączenie:

      Urządzenie jest wyposażone w żeńską wtyczkę zgodną ze złączem diagnostycznym Volvo Penta EDC używanym w silnikach EDC I i EDC II. Właściciele innych silników w prosty sposób połączyć wtyczkę z adapterem DIY. Występuje ze złączem NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG.

      Pozwala na monitorowanie silnika z dowolnego miejsca, na przykład przez smartfon, z komputera (przez dodatkowy interfejs WiFi) lub chartplotera. Współpracuje z rejestratorem danych.

      Yacht Devices
      YDES-04

      Opis

      Interfejs
      NMEA2000

      Specyficzne kody

      Nowy

      Brak ocen

      Napisz Twoją ocenę
      J1708 Engine Gateway

      16 innych produktów w tej samej kategorii:

      J1708 Engine Gateway

      J1708 Engine Gateway

      1 521,68 zł
      Brutto