Wszystko do morskiej nawigacji elektronicznej w jednym miejscu
Wszystko do morskiej nawigacji elektronicznej w jednym miejscu
Interfejs NMEA2000 do silników Volvo Penta, Mercury, Yanmar, BRP Rotax i zgodnych ze standardem J1939. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów.
Interfejs jest kompatybilny z silnikami BRP Rotax (testowany z czterosuwowym Rotax 1503), SmartCraft (Mercury, MerCruiser), J1939 (Caterpillar, Yanmar 4JH, itp.) i z większością Volvo Penta wyprodukowanych po 2004 (także z niektórymi wyprodukowanymi wcześniej)
Zgodność z:
Podłączenie:
Interfejs jst wyposażony w złącze NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG. W większości przypadków silników Volvo Penta jedyne co trzeba zrobić to wpiąć interfejs do wolnego gniazda NMA2000, a wtyczkę na kablu podłączyć do huba Multilink lub używając wbudowanego złącza Y połączyć szeregowo z wyjściem obrotomierza EVC. Dostępne są niedrogie adaptery dla innych silników.
Cechy:
Brak ocen