To strona korzysta z ciasteczek

Furuno TZtouchXL - ekran 10"Furuno TZtouchXL - ekran 10"
  • New
14 582,88 zł
Furuno TZtouchXL - ekran 13.3"Furuno TZtouchXL - ekran 13.3"
  • New
20 420,46 zł
Balearic Islands
  • New
281,00 zł
Adapter USB C/NMEA 0183 i oprogramowanie AIS
  • New
276,75 zł
      Engine Gateway
      Engine Gateway
      Engine Gateway
      Engine Gateway
      Engine Gateway
      Engine Gateway

      Engine Gateway

      Opinia(0)
      1 311,09 zł
      Brutto

      Interfejs NMEA2000 do silników Volvo Penta, Mercury, Yanmar, BRP Rotax i zgodnych ze standardem  J1939. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów. 

      Ilość
      Write your review

      Size Chart Content

      • Polityka prywatnościPolityka prywatności - Przeczytaj naszą politykę prywatności
      • DostawaDostawa - Przeczytaj warunki dostawy
      • ZwrotyZwroty - Przeczytaj warunki zwrotu towaru

      Interfejs jest kompatybilny z silnikami BRP Rotax (testowany z czterosuwowym Rotax 1503), SmartCraft (Mercury, MerCruiser), J1939 (Caterpillar, Yanmar 4JH, itp.) i z większością Volvo Penta wyprodukowanych po 2004 (także z niektórymi wyprodukowanymi wcześniej)

      Zgodność z:

      • wszystkimi wersjami EVC-B, EVC-C, EVC-D, EVC-E (większość nowoczesnych silników wyprodukowanych po 2006)
      • EVC-A MC (np. D3-160A-A) i EVC-A EC (znane także jako EVCmc i EVCec)
      • serią D1 i D2 z MDI (Mechanical Diesel Interface), na przykład D2-40F
      • silnikami diesel EDC III i EDC IV (EMS 2.0, EMS 2.2)
      • silnikami EFI z MEFI4B ECU lub późniejszymi (benzynowe 2004-2005), z lub bez EVC
      • wszystkimi silnikami EGC (benzynowe od 2005) z lub bez systemu EVC.

      Podłączenie:

      Interfejs jst wyposażony w złącze NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG. W większości przypadków silników Volvo Penta jedyne co trzeba zrobić to wpiąć interfejs do wolnego gniazda NMA2000, a wtyczkę na kablu podłączyć do huba Multilink lub używając wbudowanego złącza Y połączyć szeregowo z wyjściem obrotomierza EVC. Dostępne są niedrogie adaptery dla innych silników.

      Cechy:

      • wysokonapięciowa izolacja galwaniczna między silnikiem i siecią NMEA2000
      • domyślnie odbiera dane w standardzie J1939
      • łatwa konfiguracja przy pomocy pliku tekstowego na karcie MicroSD
      • możliwość rejestracji danych na karcie
      • darmowe oprogramowanie diagnostyczne dla Microsoft Windows, Mac OS X i Linux
      • możliwość monitorowania do 8 silników i przekładni, 8 akumulatorów i 10 zbiorników paliwa (12 punktowa kalibracja dla każdego zbiornika)
      Yacht Devices
      YDEG-04

      Opis

      Interfejs
      NMEA2000

      Specyficzne kody

      Nowy

      Brak ocen

      Napisz Twoją ocenę
      Engine Gateway

      16 innych produktów w tej samej kategorii:

      Engine Gateway

      Engine Gateway

      1 311,09 zł
      Brutto