Engine Gateway
  • Engine Gateway
  • Engine Gateway
  • Engine Gateway
  • Engine Gateway
  • Engine Gateway

Engine Gateway

Interfejs NMEA2000 do silników Volvo Penta, Mercury, Yanmar, BRP Rotax i zgodnych ze standardem  J1939. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów. 

Produkt chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji przed zamówieniem.

1 311,09 zł
Brutto
Liczba

  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

Interfejs jest kompatybilny z silnikami BRP Rotax (testowany z czterosuwowym Rotax 1503), SmartCraft (Mercury, MerCruiser), J1939 (Caterpillar, Yanmar 4JH, itp.) i z większością Volvo Penta wyprodukowanych po 2004 (także z niektórymi wyprodukowanymi wcześniej)

Zgodność z:

  • wszystkimi wersjami EVC-B, EVC-C, EVC-D, EVC-E (większość nowoczesnych silników wyprodukowanych po 2006)
  • EVC-A MC (np. D3-160A-A) i EVC-A EC (znane także jako EVCmc i EVCec)
  • serią D1 i D2 z MDI (Mechanical Diesel Interface), na przykład D2-40F
  • silnikami diesel EDC III i EDC IV (EMS 2.0, EMS 2.2)
  • silnikami EFI z MEFI4B ECU lub późniejszymi (benzynowe 2004-2005), z lub bez EVC
  • wszystkimi silnikami EGC (benzynowe od 2005) z lub bez systemu EVC.

Podłączenie:

Interfejs jst wyposażony w złącze NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG. W większości przypadków silników Volvo Penta jedyne co trzeba zrobić to wpiąć interfejs do wolnego gniazda NMA2000, a wtyczkę na kablu podłączyć do huba Multilink lub używając wbudowanego złącza Y połączyć szeregowo z wyjściem obrotomierza EVC. Dostępne są niedrogie adaptery dla innych silników.

Cechy:

  • wysokonapięciowa izolacja galwaniczna między silnikiem i siecią NMEA2000
  • domyślnie odbiera dane w standardzie J1939
  • łatwa konfiguracja przy pomocy pliku tekstowego na karcie MicroSD
  • możliwość rejestracji danych na karcie
  • darmowe oprogramowanie diagnostyczne dla Microsoft Windows, Mac OS X i Linux
  • możliwość monitorowania do 8 silników i przekładni, 8 akumulatorów i 10 zbiorników paliwa (12 punktowa kalibracja dla każdego zbiornika)
YDEG-04

Opis

Interfejs
NMEA2000

Specyficzne kody

Nowy