J1708 Engine Gateway
  • J1708 Engine Gateway
  • J1708 Engine Gateway
  • J1708 Engine Gateway
  • J1708 Engine Gateway
  • J1708 Engine Gateway

J1708 Engine Gateway

Interfejs NMEA2000 do silników zgodnych ze standardem  J1708. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów.

Produkt chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji przed zamówieniem.

1 079,00 zł
Brutto
Liczba

Interfejs obsługuje dwa protokoły zgodne z J1708: 

  • standardowy J1587 używany przez wielu producentów (Detroit Diesel, itp.) 
  • własny protokół Volvo Penta używany w silnikach z EDC I (KAD 44, KAD 300, TAMD73..75), także zgodny z EDC II (np. D12C-A MP).

Cechy:

  • jedyne na rynku urządzenie wspierające protokół Volvo Penta KAD
  • możliwość definiowania alertów dla wysokich obrotów, 
  • user alert settings for high revolutions, ciśnienia doładowania, temperatury silnika, niskiego ciśnienia oleju, niskiego napięcia akumulatora
  • łatwa konfiguracja przy pomocy pliku tekstowego na karcie MicroSD
  • możliwość rejestracji danych na karcie
  • wysokonapięciowa izolacja galwaniczna między silnikiem i siecią NMEA2000
  • darmowe oprogramowanie diagnostyczne dla Microsoft Windows, Mac OS X i Linux
  • możliwość monitorowania jednego silnika i przekładni, 2 akumulatorów i 2 zbiorników paliwa 

Podłączenie:

Urządzenie jest wyposażone w żeńską wtyczkę zgodną ze złączem diagnostycznym Volvo Penta EDC używanym w silnikach EDC I i EDC II. Właściciele innych silników w prosty sposób połączyć wtyczkę z adapterem DIY. Występuje ze złączem NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG.

Pozwala na monitorowanie silnika z dowolnego miejsca, na przykład przez smartfon, z komputera (przez dodatkowy interfejs WiFi) lub chartplotera. Współpracuje z rejestratorem danych.

YDES-04

Opis

Interfejs
NMEA2000

Specyficzne kody

Nowy produkt