Wszystko do morskiej nawigacji elektronicznej w jednym miejscu
Wszystko do morskiej nawigacji elektronicznej w jednym miejscu
Interfejs NMEA2000 do silników zgodnych ze standardem J1708. Pozwoli na monitorowanie obrotów silnika, czasu pracy, temperatury, napięcia akumulatora, zużycia paliwa, ostrzeżeń i alarmów.
Interfejs obsługuje dwa protokoły zgodne z J1708:
Cechy:
Podłączenie:
Urządzenie jest wyposażone w żeńską wtyczkę zgodną ze złączem diagnostycznym Volvo Penta EDC używanym w silnikach EDC I i EDC II. Właściciele innych silników w prosty sposób połączyć wtyczkę z adapterem DIY. Występuje ze złączem NMEA 2000 Micro Male lub Raymarine SeaTalk NG.
Pozwala na monitorowanie silnika z dowolnego miejsca, na przykład przez smartfon, z komputera (przez dodatkowy interfejs WiFi) lub chartplotera. Współpracuje z rejestratorem danych.
Brak ocen